هتل های دبی
نوشته شده توسط : mali
هتل اوبروی دبیمعرفی : هتل اوبروی یکی از هتل های 5 ستاره دبی است که برنده یکی از جوایز معتبر لوکس ترین هتل های دبی شده است. از اتاق های این هتل یکی از بهترین چشم اندازها به برج زیبای خلیفه و شهر را مشاهده خواهید کرد. در این هتل 252 اتاق مجلل وجود دارند. مرکز اسپا مجلل هتل باتور کیش ز انواع ماساژها در سراسر دنیا می کوشد تا به شما آرامش ببخشد.
هتل اوبروی دبی
امکانات اتاق ها : واحدهای اقامتی این هتل از نوع سوئیت،‌ اتاق لاکچری و اتاق دلوکس است. در این اتاق ها امکانات تلویزیون صفحه تخت،‌ چای ساز،‌ تلفن،‌ اینترنت بی سیم رایگان، مینی بار،‌ سیستم تهویه مطبوع، حمام با وان و دوش و لوازم بهداشتی برای شما مهمانان تور دبی وجود دارند. 
امکانات هتل : تراس، استخر سرپوشیده، باشگاه بدنسازی 24 ساعته، کلاس یوگا، ماساژ، اتاق بخار، سالن زیبایی، حمام ترکی، سونا،‌ امکانات برای معلولین، نایت کلاب، پذیرش 24 ساعته، صندوق امانات،‌خدمات تور، خدمات بلیط، خدمات نگهداری از کودکان، اجاره ماشین، فروشگاه سوغاتی، اتاق جلسات، مرکز تجارت، کارکنان مسلط به زبان انگلیسی
هتل اوبروی دبی
رستوران هتل : چهار رستوران مختلف در این هتل وجود دارند. رستوران Nine7One رستوران هندی، Ananta یک رستوران ایتالیایی، Matto رستوران مخصوص سرو غذاهای لاتین و Waka رستوران بام این مجموعه است.
موقعیت مکانی هتل : این هتل در خیابان شیخ زاید و خیابان برج خلیفه قرار دارد. فرودگاه بین المللی دبی در 18 کیلومتری این هتل قرار دارد و فاصله آن تا مرکز تجارت جهانی دبی 10 دقیقه رانندگی است.
هتل اوبروی دبی
پیشنهاد ما : هدف این هتل ایجاد یک تجربه فراموش نشدنی برای مهمانان مقیم آن است و هرروز سعی خود را برای بهتر شدن و بهبود بخشیدن به امکانات خود انجام می دهد.

هتل د اچ دبی

معرفی : هتل 5 ستاره د اچ یکی دیگر از هتل های منطقه شیخ زاید دبی است. با قرار گیری در قلب تجاری- تفریحی شهر دبی این هتل موقعیت منحصر به فردی نصیب خود نموده است. 236 اتاق متفاوت در این هتل دارند که مساحت آن ها از 50 متر مربع تا 1130 متر مربع است. هتل د اچ دبیامکانات اتاق ها : اتاق های هتل از نوع دلوکس، پرمیوم، اگزکیوتیو، استودیو،تور دبی تابستان 98 بیزنس، پرزیدنتال و رویال هستند که اکثر آن ها به سبک عربی تزیین شده اند و برخی دارای چشم انداز ساحل جمیرا هستند. در این اتاق ها امکانات تلویزیون، مینی بار، تلفن، اینترنت بی سیم ، حمام با وان و دوش، سشوار و لوازم بهداشتی و سیستم تهویه مطبوع وجود دارند. امکانات هتل : تراس، باغ، استخر بام، استخر سرپوشیده، مرکز اسپا، باشگاه بدنسازی، ماساژ، سونا، جکوزی، سالن زیبایی، بیلیارد، نمایش شبانه، نایت کلاب، تبدیل ارز، صندوق امانات، پذیرش 24 ساعته، خدمات بلیط، خدمات تور، نگهداری از کودکان، لاندری، روم سرویس، شاتل فرودگاهی ، اجاره ماشین، فروشگاه، کارکنان مسلط به زبان انگلیسیهتل د اچ دبیرستوران هتل : در این هتل چهار رستوران مختلف وجود دارد. رستوران ایت اند میت غذاهای بین المللی و اروپایی سرو می کند، در رستوران زهیرا تنها شام سرو می شود، رستوران گلو مخصوص سرو غذاهای انگلیسی است و رستوران مومبای مخصوص سرو غذاهای هندی است. سه کافی شاپ با نام های گالری، موقعیت مکانی هتل : این هتل در اول خیابان شیخ زاید و در کنار مرکز تجارت جهانی قرار گرفت است. فاصله آن تا ایستگاه مترو 850 متر و تا دبی مال 5 دقیقه با ماشین است.هتل د اچ دبیپیشنهاد ما : اتاق های عالی و لوکس، امکانات پیشرفته و نزدیکی به مراکز خرید از دلایلی است که مسافران تور دبی تصمیم به رزرو این هتل گرفته اند.

هتل جمیرا کریک ساید دبی

معرفی : هتل جمیرا کریک ساید یکی از هتل های 5 ستاره دبی است که در میان مجموعه هتل های لوکس جمیرا قرار دارد. ساختمان زیبای این هتل در کنار یک محوطه بزرگ فضای سبز قرار گرفته است و از ظاهر ساختمان تا معماری داخلی و اتاق ها،‌ همه چیز بسیار لوکس طراحی شده است. در این هتل 292 اتاق وجود دارد. هتل جمیرا کریک ساید دبیامکانات اتاق ها : اتاق های هتل از نوع دلوکس، پرمیر، کلاب، سوئیت و خانوادگی هستند که دارای محوطه بسیار بزرگ و دکوراسیون شیکی هستند. در این اتاق ها امکانات مینی بار، تلویزیون، چای ساز،‌ مبلمان،‌ سیستم تهویه مطبوع، اینترنت بی سیم رایگان، تلفن، میزکار و حمام با لوازم بهداشتی وجود دارد. امکانات هتل : باغ، تراس، استخر،‌ باشگاه بدنسازی،‌ کلاس های یوگا، ماساژ، سالن زیبایی، جکوزی،‌ مرکز اسپا، ایروبیک، زمین تنیس،‌ استفاده رایگان از پارک آبی، سالن اسکواش، کتابخانه، کافی شاپ، خدمات تور، صندوق امانات، تبدیل ارز، پذیرش 24 ساعته، نگهداری از کودکان، اتاق جلسات، لاندری، روم سرویس، فروشگاه، اجاره ماشین، کارکنان مسلط به زبان انگلیسیهتل جمیرا کریک ساید دبیرستوران هتل : در این هتل چهار رستوران در کلاس جهانی با نام های پلومریا، نومد،‌ کوبا و کریمسون گالری وجود دارد که صبحانه بوفه در رستوران نومد سرو می شود. موقعیت مکانی هتل : این هتل در خیابان الگرهود و در نزدیکی خور دبی قرار گرفته است . فاصله این هتل تا دیره سیتی سنتر و فرودگاه بین المللی دبی تنها 5 دقیقه است و با طی مسیر 15 دقیقه ای به زمین گلف خواهید رسید. نکته قابل ذکر وجود سرویس شاتل رایگان به جمیرا زعبیل سرا و پارک آبی وایلد وادی برای شما مسافران تور دبی است. هتل جمیرا کریک ساید دبیپیشنهاد ما : هتل جمیرا کریک ساید هتلی بسیار زیبا و لوکس با امکاناتی فراتر از یک هتل 5 ستاره است که در موقعیت مکانی بسیار عالی قرار گرفته است و به شما شانس تجربه به یار ماندنی ترین سفر عمرتان را می دهد. 

هتل روزمونت دبی

معرفی:هتل روزمونت 5 ستاره دارای ساختمان میباشد که یکی به عنوان هتل و یکی ساختمان استفاده میشود.این هتل 48 طبقه است و ساختمان مسکونی هم دارای 48 خانه است ولی مراکز تفریحی این دو ساختمان مشترک است.این هتل در بین مسافران ایرانی طرفدار بسیار زیادی دارد.مسافران تور دبی تور دبی تیر 98میتوانند در این هتل زیبا اقامتی خاص و رویایی را تجربه کنند.معماری این هتل باعث جلب توجه مسافران تور دبی میشود.امکانات هتل:استخر معلق در بام با کف شیشه,ساحل مصنوعی,باشگاه,اتاق جلسات,رستوران,سالن بولینگ,سینما,پارک بازی,لابی زیبا,اینترنت,تراتنسفر فرودگاه,پذیرش 24 ساعته,تصاویر سه بعدی از اکواریوم و جنگل انبوه که برای همه مسافران تور دبی جالب است و توجه همگان را به خود جلب میکند.امکانات اتاق ها:یخچال,تلوزیون,سشوار,حمام با لوازم کاملا بهداشتی,اینترنت,کمد و مبلمان,سالن آرایشی,لاندری,روم سرویس,سیستم تهویه,چای ساز و پنجره های شیشه ای که ویو بسیار زیبا در اتاق ها دارد و همچنین وجود درخت ها باعث هوای پاک در این هتل میشوند.پیشنهاد ما:این هتل 5 ستاره در موقعیت جغرافیایی بسیار خوب و طراحی زیبا آماده خدمت رسانی به مسافران تور دبی میباشد. 

 

تور مشهد

 

تور کیش

 

تور کیش





:: برچسب‌ها: بهترین هتل های دبی,هتل های لوکس دبی,هتل های ارزان دبی,هتل های دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 182
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 10 ارديبهشت 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: